Ogłoszenie o pracę – stanowisko specjalisty ds. kadr

Tablica korkowa z przypiętą żółtą kartką z napisem szukamy pracowników

Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy poszukuje kandydatki / kandydata na stanowisko specjalisty ds. kadr w Bibliotece Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy od 1 listopada 2024 r. Termin składania dokumentów: do 30 września 2024 r.

Warunki pracy:

  • umowa o pracę
  • wymiar etatu: 1/2 etatu
  • praca w podstawowym systemie czasu pracy (od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00)

Miejsce pracy:

  • Administracja Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy,
  • stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku/lokalu Biblioteki.

Oferujemy:

  • ciekawe środowisko pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • szkolenia,
  • wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 2500,00 zł – 3800,00 zł brutto (1/2 etatu), adekwatne do wykształcenia i posiadanego doświadczenia zawodowego (plus dodatek stażowy w zależności od dokumentów potwierdzających prawo do dodatku),
  • świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku),
  • nagrody jubileuszowe, nagrody uznaniowe.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe (I lub II stopnia), preferowane wykształcenie kierunkowe z obszaru prawa (prawa pracy) lub studia podyplomowe,
  • 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, itp.
  • praktyczna znajomość przepisów i zasad prowadzenia dokumentacji pracowniczej, rozliczania czasu pracy, itp.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na podjęcie pracy na wyżej wymienionym stanowisku,
  • dobra, praktyczna znajomość obsługi programu Symfonia, platformy PUE ZUS oraz programów pakietu MS Office.

Wymagania dodatkowe:

  • odpowiedzialność za rzetelne i terminowe wykonanie obowiązków służbowych,
  • dokładność i systematyczność,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
  • skrupulatność, sumienność, rzetelność,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w Instytucji Kultury.

Zakres czynności wykonywanych na stanowisku:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało między innymi:

  • obsługa kadrowa pracowników,
  • przygotowywanie i aktualizowanie oraz archiwizowanie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy a także czasem pracy pracownika,
  • sporządzanie projektów pism i dokumentów kadrowych a także umów cywilnoprawnych oraz nadzór nad ich obiegiem i realizacją,
  • prowadzenie spraw związanych z badaniami lekarskimi pracowników i szkoleniami BHP oraz współpraca z pracownikami ds. BHP i ds. RODO w zakresie przeprowadzania niezbędnych szkoleń,
  • prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i podnoszeniem kwalifikacji przez pracowników,
  • sporządzanie sprawozdań oraz deklaracji dla, GUS, PFRON,
  • obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych w zakresie spraw kadrowych,
  • wystawianie zaświadczeń w zakresie spraw kadrowych dla pracowników i byłych pracowników oraz prowadzenie korespondencji z urzędami, instytucjami publicznymi,
  • udzielanie pracownikom informacji i wyjaśnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz obowiązujących zasad i regulaminów wewnętrznych,
  • sporządzanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne oraz audytów zewnętrznych i bieżących zapytań instytucji nadzorujących.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • informacja z Krajowego Rejestru Karnego (przed zawarciem umowy o pracę).
  • podpisane oświadczenia kandydata (załącznik nr 1),
  • oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie – do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  • oryginały świadectw pracy – do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
  • oryginały dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach – do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Pracodawca zastrzega sobie możliwość uzyskania informacji, czy kandydat do pracy figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (przed zawarciem umowy o pracę).

Zainteresowanych kandydatów pracą w naszej instytucji prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów do 30 września 2024 r. na adres: administracja@bpzoliborz.pl, drogą pocztową lub złożyć osobiście na adres: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, pl. Inwalidów 3, 01-514 Warszawa.

W tytule korespondencji należy wpisać: „Nabór na stanowisko specjalisty ds. kadr w Bibliotece Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”.

Pracownik działu kadr Biblioteki telefonicznie lub mailem zaprosi na rozmowę wybranych kandydatów, którzy spełnią postawione wymagania.

Dyrektor zastrzega sobie prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Dyrektor zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiedzy podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Nadesłanych ofert nie zwracamy.

/-/ Małgorzata Kocot
Dyrektor Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

26.08.2024 r.

Załączniki do pobrania:

ZAŁĄCZNIK NR 1. OŚWIADCZENIE KANDYDATA