Tryb załatwiania spraw

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Administracja
Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy
pl. Inwalidów 3, 01-514 Warszawa
e-mail administracja@bpzoliborz.pl
telefon 22 832 23 67
godziny pracy
poniedziałek – piątek 8.00 – 16.00

 

Dyrektor Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu:

w poniedziałki w godzinach 12.00 – 15.00.

W przypadku, gdy w poniedziałek przypada dzień ustawowo wolny od pracy, Dyrektor  przyjmuje klientów w sprawach skarg i wniosków w następnym dniu roboczym w godzinach 11.00 – 14.00

Osoby zainteresowane proszone są o uprzednie umówienie się w Administracji:

  1. pl. Inwalidów 3 lub tel. 22 832 23 67

 

Sprawy czytelnicze – określone w Regulamin korzystania z materiałów i usług Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy -  załatwianie spraw zgodnie z k.p.a.

  • Sprawy pracownicze – zgodnie z Regulaminem Pracy i Kodeksem pracy
  • Związane z zamówieniami publicznymi – zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych
  • Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:BP Żoliborz
Data utworzenia:2020-07-23
Data publikacji:2020-07-23
Osoba sporządzająca dokument:Małgorzata Kocot
Osoba wprowadzająca dokument:Robert Cielma
Liczba odwiedzin:2494

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2021-02-24 15:47:42Robert CielmaAktualizacjaTryb załatwiania spraw
2020-07-23 20:37:43Robert CielmaAktualizacjaTryb załatwiania spraw