Ogłoszenie o pracę

grafika informująca o ważnych komunikatach biblioteki

Dyrektor Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy zatrudni osobę na stanowisko Specjalista ds Administracji – Archiwista w wymiarze 1/2 etatu. Osoby zainteresowane pracą, proszone są o przesłanie CV do
31 marca br. na adres podany w poniższym ogłoszeniu.

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia zawodowego w pracy w archiwum,
  • wykształcenia średniego i przeszkolenia archiwalnego (co najmniej kurs archiwalny I stopnia) lub wykształcenia wyższe ze specjalizacją archiwalną,
  • bardzo dobrej znajomości ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzenia Prezydenta m. st. Warszawy nr 1452/2020 z dnia 14.12.2020 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania składnic akt dla bibliotek publicznych
    m. st. Warszawy,
  • biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • znajomości MS Ofice (Word, Excel, Outlook),
  • komunikatywności, sumienności, odpowiedzialności,
  • bardzo dobrej organizacji własnej pracy oraz umiejętności pracy w zespole,
  • wysokiej kultury osobistej i doskonale rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.

Ze swojej strony oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • 1/2 wymiaru czasu pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do wykształcenia, posiadanego doświadczenia zawodowego oraz zaangażowania,
  • świadczenia socjalne,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
  • odzież ochronną do wykonywanej pracy.

Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV z informacją o posiadanym wykształceniu, dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej oraz zakresie obowiązków związanych z zajmowanymi stanowiskami i pełnionymi funkcjami (w zakresie pracy w archiwum), oraz danymi kontaktowymi kandydata.
  • w przypadku podania w CV / dokumentach załączonych do CV informacji i danych wykraczających poza wymogi niniejszego ogłoszenia, prosimy o dołączenie do oferty klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko archiwisty, przez Bibliotekę Publiczną w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, ul.. Słowackiego 19A,
01-592 Warszawa, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na Bibliotece, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, adres: ul. Słowackiego 19A, 01-592 Warszawa.
  2. W Bibliotece został wyznaczony Inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@bpzoliborz.pl lub pisząc na adres korespondencyjny Biblioteki, podany w punkcie 1.
  3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
    w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na stanowisko pracownika administracji – archiwistę.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie uprawnione podmioty. W przypadku wysłania korespondencji zawierającej dane osobowe poprzez email, podmiotem przetwarzającym oferującym usługę hostingu poczty email dla Biblioteki jest firma LH.pl.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji procesu rekrutacyjnego lub do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych (w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody). W terminie do 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji, Pani/Pana dane zostaną komisyjnie zniszczone, za wyjątkiem następujących sytuacji:
  1. Zostanie Pani/Pan wyłoniona(y) do zatrudnienia,
  2. Zwróci się Pani/Pan z wnioskiem o zwrot dokumentów aplikacyjnych, najpóźniej w dniu ogłoszenia wyników naboru przez Administratora.
  3. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
  3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody,
  4. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych (w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody) – bez wpływu na prawidłowość przetwarzania dokonywaną przed wycofaniem zgody,
  5. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
  1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Bibliotece Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  2. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
  3. Podanie danych osobowych wymaganych w ogłoszeniu o naborze jest obowiązkowe – niepodanie danych uniemożliwi Pani/Panu uczestnictwo w procesie naboru. Podanie danych dodatkowych, przetwarzanych na podstawie zgody jest dobrowolne.